AVO ESCORT
Ostin auton asiakkaalta syksyllä 2011. Oli tuonut sen samaisen kesänä maahan ja maalauttanut ja rekisteröinyt tytölleen kesäautoksi. Olin kyllä yrittänyt ostaa autoa jo tytöltä huhtikuussa, mut eipäs myynytkään silloin.
Katto oli kans vasta vaihdettu uuteen.Auto oli koriltaan hyvässä kunnossa ainoastaan vesi tuli sisään kuljettajanpuoleisesta tuulilasin alakulmasta.
Varusteita autossa oli mm:Ajoitietokone sekä lämmitettävä tuulilasi ja s1 rs turbon 15 tuumaiset vanteet.
Ostin auton asiakkaalta syksyllä 2011. Oli tuonut sen samaisen kesänä maahan ja maalauttanut ja rekisteröinyt tytölleen kesäautoksi. Olin kyllä yrittänyt ostaa autoa jo tytöltä huhtikuussa, mut eipäs myynytkään silloin.
Katto oli kans vasta vaihdettu uuteen.Auto oli koriltaan hyvässä kunnossa ainoastaan vesi tuli sisään kuljettajanpuoleisesta tuulilasin alakulmasta.
Varusteita autossa oli mm:Ajoitietokone sekä lämmitettävä tuulilasi ja s1 rs turbon 15 tuumaiset vanteet.
Olin kesän aikan touhuillut aikapaljon osia tulevaa projektia varten tietämättä että sen on avomallin escort.
Osia oli mm: Pakosarja turbolle. Recaron etujakkarat, Alustasarjan ja iskunvaimentajat, rst:n taka- ja etukallistuksen vakaajan, Efi ruiskun osia , puola,vauhtipyörä , efin kansi ja piper 285 inj nokka-akseli ja rst lukollisen laatikon, rs turbon alut ,4wd cossun etusatulat ja 2wd takasatulat ja vielä lisäksi Rst:n levikkeet.powerlex puslasarjan ym.
rompetta kyllä on sit autoon laitettavaksi
osasia
kone irti kolariautosta
purkuvaiheessa 2009

lohko tulpattuna,hoonattuna ja taso oikaistuna 2009
sorvattua mäntää 2009
adapteria prototyyppi 2009
pumppu sovitteilla 2009
Talvella marraskuussa 2011 aloin purkamaan autoa sisustan osilta ja purettiin kojelautaa myöten kaikki sisustan osat pois. Auto tuoksahti hiukan kun oli sisällä tallissa ja sen syykin löytyi kun otin lattian äänieristeet pois. Ne painoi ainakin tonnin syystä että ole imenyt vettä kuin pesusieni vuotavan etuikkunan takia.
Pohja oli ottanut repsikanpuolelta sekä etu- että takalattian kohdalta reilummalti kosketusta johonkin ja vaatikin vähän vasaraa. Kuljettajapuoleisessa laittiassa oli noin 5 cm murtuma, joka vaatiin hitsauksen.
Kannesta kanavat avarrettiin ja vaihdettiin yksi ohjuri.Kansi vietiinkin koneistukseen Henkan toimesta ja saatiikin nopeasti sieltä takasin.Kasattiin piperin nokalla ja ohc moottorissa käytettävillä venttiilinvarren kumeilla.Felpron tiivisteeseen tehtiin yhdelle vesikanavalle reikä lisään , jospa se auttais veden kierrossa koneessa?? Kansi nostettiin zetekin lohkon päälle odotteleen kansipultteja.
kansi koneistukselta
kansi koneistukselta
kanavaa isommaksi
nokka-akselia piper 285 inj.
kansi kasassa
reikää tiivisteeseen
hattu päälle
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti